Pristatymo ir grąžinimo sąlygos

MOKĖJIMAI

Internetinėje parduotuvėje Zafu.lt už prekes galite atsiskaityti:

  • Naudodamiesi Paysera sistema.

GARANTIJOS IR GRĄŽINIMAS

Be rimtos priežasties prekę galima grąžinti per 14 darbo dienų, tačiau tik tada, jei prekės įpakavimas nepažeistas. Nepažeidę originalaus įpakavimo Jūs turėsite supakuoti prekę ir atsiųsti ją mums, siuntimo išlaidas apmoka pirkėjas. Daugiau informacijos galite gauti susisiekę su mumis info@zafu.lt.

Jei nutiktų taip, kad gautumėte ne tą prekę, kurią užsakėte, informuokite mus išsiųsdami elektroninį laišką adresu: info@zafu.lt (jame nurodykite užsakymo numerį, kokią prekę gavote ir kokią užsakėte). Mes sumokėsime prekės grąžinimo išlaidas ir išsiųsime Jūsų užsakytą prekę iškart, kai gausime grąžintą prekę. Jums tereikia laikytis aukščiau nurodytos prekių grąžinimo tvarkos. Tuo atveju, jei prekė, kurią grąžinate, bus atidaryta, naudota ar pažeista gamintojo pakuotė, grąžinti Jums pinigų ar pakeisti prekės kita negalėsime.

PRISTATYMAS

  • Užsakytas prekes internetinėje parduotuvėje Zafu.lt pristatome visoje Lietuvoje per 2– 5 darbo dienas po apmokėjimo (užsakymo diena neįskaičiuojama). Į užsienį užsakymai siunčiami susisiekus asmeniškai.
  • Prekes pristatome Jūsų nurodytu adresu visoje Lietuvoje.
  • Prekes pristatyti galime per DPD kurjerį į namus ar į siuntų terminalą.
  • Jei užsakymą formuojate savo vardu, bet prekės atsiimti negalėsite, tuomet užsakyme nurodykite kontaktinį asmenį, kurį įgaliojate priimti Jūsų užsakymą.

Jei Jums kyla klausimų, prašome susisiekti su elektroninės parduotuvės www.Zafu.lt klientų aptarnavimo skyriaus darbuotojais darbo dienomis telefonu +370652 50255

SVARBU ŽINOTI ATSIIMANT PREKES:

Siuntos pristatymo metu pirkėjas ar pirkėjo atstovas turi kartu su transporto įmonės atstovu patikrinti siuntos pakuotės būklę, prekių kiekį ir kokybę.

Nustačius siuntos pakuotės pažeidimą, prekių kiekio, kokybės, asortimento neatitikimą (-us), pirkėjas ar pirkėjo atstovas siuntos gali nepriimti. Tokiu atveju transporto įmonės atstovas kartu su pirkėju ar pirkėjo atstovu užpildo specialų siuntų patikrinimo aktą, kuriame nurodo rastus pažeidimus.

Pirkėjui ar pirkėjo atstovui priėmus siuntą ir pasirašius transporto įmonės atstovo pateiktame duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime be pastabų, laikoma, kad prekės pristatytos nepažeistoje siuntos pakuotėje, prekių kiekis, kokybė, asortimentas atitinka pirkimo ir pardavimo sutarties sąlygas, papildomos paslaugos, nurodytos duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime, tinkamai atliktos, jei neįrodoma priešingai.